Support

Lorem ipsum dolor sit amet:

24h / 365days

We offer support for our customers

Mon - Fri 8:00am - 5:00pm (GMT +1)

Get in touch

Cybersteel Inc.
376-293 City Road, Suite 600
San Francisco, CA 94102

Have any questions?
+44 1234 567 890

Drop us a line
info@yourdomain.com

About us

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.

Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quam felis, ultricies nec.

Prešovský trojičný jarmok 2022

Park kultúry a oddychu a mesto Prešov Vás srdečne pozývajú na 17. ročník Dní mesta Prešov, v rámci ktorých sa bude konať obľúbený Prešovský trojičný jarmok. Pridajte sa k nám a vytvorme spoločne opäť jedinečnú jarmočnú atmosféru plnú remesiel, dobrého jedla, atrakcií a zaujímavého programu.

Termín konania trhov

A) Dni mesta Prešov 2022 - 06. – 11. jún 2022 (pondelok – sobota)
Stánky s občerstvením
Predajný čas: 10:00 – 22:00

B) Prešovský trojičný jarmok 2022 - 09. – 11. jún 2022 (štvrtok – sobota)
Stánky s remeselným tovarom
Predajný čas: 10:00 – 19:00

 

Podávanie žiadostí

Žiadosti záujemcov na predaj občerstvenia alebo remeselného tovaru prijímame do 15. apríla 2022. Žiadosť môžete podať jedným z týchto spôsobov:

a) Vyplnením žiadosti prostredníctvom tohto online formulára.

b) Fyzickým zaslaním žiadosti a povinných príloh poštou na adresu: Park kultúry a oddychu, Hlavná 50A, 080 01 Prešov s označením obálky: PTJ 2022.

c) Zaslaním žiadosti a povinných príloh e-mailom: info@pkopresov.sk.

Žiadosť vo formáte word si môžete stiahnuť na tomto odkaze.

 

Povinné prílohy k žiadostiam

Prosíme o zaslanie kompletných príloh. Všetky nasledovné prílohy sú potrebné k výberovému procesu predajcov a tvorbe zmlúv:

1) Fotokópia oprávnenia na podnikateľskú činnosť.

2) Daňový kód pokladne alebo *čestné vyhlásenie, že žiadateľ nie je povinný používať elektronickú registračnú pokladnicu alebo VRP. (Vzor čestného vyhlásenia je v prílohe).

3) Fotokópia rozhodnutia Regionálneho úradu verejného zdravotníctva k predaju potravín a poskytovania občerstvenia na hromadných akciách (pri predaji rýchleho občerstvenia a požívatín).

4) Fotografie sortimentu a stánku.

Výber predajcov

Organizátor si vyhradzuje právo zmien v organizácii podujatia a právo výberu predajcov.

Do 29. apríla 2022 dostanú všetci predajcovia vyrozumenie o prijatí / neprijatí na nimi uvedenú emailovú adresu.

 

Podmienky predaja

* Uprednostňujeme záujemcov s remeselným tovarom a predvádzaním remesla ideálne v dobovom oblečení.

* Podmienka pre predajcov občerstvenia: Servírovanie jedál a nápojov je povolené len v kompostovateľnom riade (poháre, taniere, príbor).

* Súčasťou inventára každého stánku s občerstvením a nápojmi musí byť hasiaci prístroj.

* V prípade zhoršenia epidemiologickej situácie sa budeme riadiť podľa aktuálnych pokynov a nariadení RÚVZ.

* Motorové vozidlá nesmú prechádzať po porfýrovej dlažbe na pešej zóne. Naloženie a vyloženie tovaru prebieha už iba z asfaltovej cesty (nové dopravné obmedzenia na Hlavnej ulici v Prešove platia od 07.12.2021).

 

Cenník s DPH

- Predaj remeselných výrobkov s predvádzaním remesla: 1 – 3 bm / 15,00 € / deň

- Prípojka 220V: 1 – 3 bm / 25,00 € / deň

- Prípojka 380V: 1 – 3 bm / 35,00 € / deň

- Bez elektrickej prípojky: 1 – 3 bm / 15,00 € / deň

 

Kontakt

Prípadné otázky adresujte na programové oddelenie PKO Prešov.

Kontaktná osoba: Mgr. Soňa Štefančíková.

E-mail: info@pkopresov.sk, t. č. 051/7723741 – 2, mobil: +421 907 715 367.

 

V prípade zhoršenia epidemiologickej situácie sa budeme riadiť podľa aktuálnych pokynov a nariadení RÚVZ. 

Ísť späť

© 2024 PKO Prešov. All Rights Reserved.
Pokračujte výberom nastavení ochrany osobných údajov. Pre viac informácií si prečítajte naše zásady ochrany osobných údajov a zásady používania súborov cookies.